Tuesday, December 22, 2009

Announcement

Assalammualaikum, salam sejahtera

Saya ingin memaklumkan status saya yang kini sangat sibuk. My mother baru sahaja selesai menjalani pembedahan serious, saya terpaksa berulang alik puncak alam-k.l dan agak tidak terurus menyiapkan deretan tempahan kek sepanjang minggu ini.Saya tidak dapat confirmkan tempahan baru, walaubagaimanapun akan cuba menjawab permintaan quotation bagi yang sudi melengkapkan 'order form' yang telah saya sediakan di sebelah kanan blog ini. Mudah & lebih efficient, anda tidak perlu mengarang, saya pun mudah menjawab. Saya memang tidak menyediakan standard price list, harga kek & cupcakes berbeza-beza dan banyak kategori mengikut design. Oleh itu amat membantu jika anda lampirkan atau memberi link contoh untuk saya membuat anggaran harga kek yang ingin ditempah. Harap maaf, saya rasakan tidak sesuai berbincang dengan pelanggan melalui telefon. Ketiadaan pembantu dan sambil2 membuat kek di rumah diselang-seli melayan karenah anak2 & keluarga, kebanyakan masa saya tidak dapat memberi fokus kepada pelbagai soalan pelanggan melalui telefon.
Saya sendiri memang berharap dapat mengeluarkan 'price list' dan 'cake details' seawal mungkin untuk kemudahan bersama, InsyaAllah. Pada saat ini fokus saya hanya kepada bonda tersayang dan menyiapkan tempahan.

Sekian terima kasih.


*Syukur Alhamdulillah, pembedahan berjalan lancar, emak saya telah selamat melepasi tahap risiko2 yang membimbangkan dan kini beransur pulih dirumah. Saya juga amat bersyukur kerana diberi kekuatan mental & fizikal untuk menyiapkan tempahan sepanjang minggu lepas walaupun dalam kekalutan. Terima kasih diatas keprihatinan dan doa rakan2 semua, semoga anda semua dirahmati Allah.

8 comments:

cekmekzue said...

salam fiza, wish your mother well and you take care dear...

aishah said...

salam fiza..

semoga mak berada dalam keadaan baik & cepat sembuh..Jaga diri ye

KG said...

my prayers for your mom and your family. samalah kita, my son is admitted in apsh for bronchitis.by the way, hari tu ada someone emialed asking for your contact no, nak order cake katanya. if you are reading this comment, wonder if you can email me your contact no to haqyani@gmail.com. i will send you mine. tqs and yake care ya!

dlittlekitchen said...

salam fiza, hope ur mother get well soon.... dan slmat berkarya dgn aktif kembali.. "alwayz admire ur work"

Anonymous said...

salam fiza,

hope you mom get well soon, InsyaAllah. Your cake designs are superb!

Ayu Miskim said...

hope mak kak Fiza cepat sembuh...
insyaAllah

Rabiatun Adawyah said...

Salam Fiza, Alhamdulillah syukur ur mom dah beransur pulih serta selamat dlm menjalani pembedahan. Semoga ur mom cepat sembuh spt biasa.
U pun kena jaga kesihatan juga tau..

boxhousestudio said...

assalamualaikum fiza

akak doa kan mak fiza mendapat kesihatannya kembali....amin amin amin...pada fiza pula...jaga kesihatan juga ya...ramai depend on you...salam hormat dari akak...